Revizuire: Spring Awakening Music Festival domină pe fondul problemelor legate de locație | Third Coast Review

Un alt an a trecut pentru Spring Awakening Music Festival din Chicago. Și, băiete, suntem cu siguranță recunoscători că se întoarce an de an.

De data aceasta, SAMF s-a lovit de un mic obstacol în drum. Festivalul a avut câteva locații de la înființarea sa în 2013. Inițial, a început în celebra peluză exterioară Soldier Field. Datorită cererii populare, a inclus apoi câmpul propriu-zis! După câțiva ani de succes, un conflict de programare cu stadionul a forțat SAMF să se mute în Adams/Medill Park din partea de sud-vest a orașului.

După trei ani în parc, oficialii din cartier au decis să modernizeze parcul. Construcția a determinat SAMF să caute, din nou, în altă parte. Iar pentru acest an, festivalul și-a găsit casă la Poplar Creek, în Hoffman Estates.

Fără îndoială, locul de desfășurare nu este aproape de oraș. Dar acest lucru nu a împiedicat React Presents, compania de producție de evenimente care se ocupă de SAMF și de multe alte festivaluri, să facă ca festivalul să se desfășoare fără probleme. React a oferit instrucțiuni detaliate cu privire la modul în care se poate ajunge la eveniment din diferite părți ale zonelor înconjurătoare, precum și hoteluri recomandate. Mulți își dau seama după fiecare an cât de mult se preocupă React de siguranța și plăcerea fiecărui participant.

Am fost la o mulțime de festivaluri în viața mea. Anul acesta, sunetul de la fiecare dintre cele cinci scene a fost reglat perfect. Scena principală a fost proiectată într-un mod pe care mulți nu l-au văzut niciodată. Părea să reproducă linia orizontului orașului. Fiecare dintre celelalte scene a fost poziționată astfel încât să se potrivească participanților și fiecărui artist bine-cunoscut care a urcat pe scenă.

Câțiva dintre artiștii care și-au făcut loc la Poplar Creek sunt GRiZ, Zedd, Rezz, Liquid Stranger, Dombresky, Malaa, Herobust, Excision și artistul local Kaskade.

Un artist care a furat spectacolul a fost Grant Kwiencinski, originar din Detroit. Cunoscut mai bine sub numele de GRiZ, acesta și-a transformat performanța în ultimul an. După ce și-a luat o pauză de un an în social media pentru a se concentra pe sănătatea mintală și pe direcția în care a vrut să își ducă numărul, este foarte clar că a depus foarte mult efort.

A adus cu el mesaje inspiraționale proiectate pe ecrane pentru ca toată lumea să le vadă. GRiZ colaborează și cu mulți alți artiști, cum ar fi Probcause și Muzzy Bear. Fiecare artist alături de Grant este specializat într-un instrument și aduce o energie funk intensă în spectacol. Entuziasmul și dedicarea lui GRiZ se simt cu ușurință în timp ce cântă. Fans are insanely thankful for his return and show their loyalty to him as much as they can. His set is refreshing, liberating, and downright fun.

This festival is a highlight for Chicago and we can only wait for the next one! Thank you to React for all they do. The city is excited for all the pleasant surprises for the next year and beyond!

• Processed with VSCO with kk1 preset
  • Processed with VSCO with kk1 preset