Artiklar, recensioner, rankningar och videor från Consumer Reports. Deär alla här.

* Tillverkarens rekommenderade detaljhandelspris inkluderar inte destination och leveransavgifter, skatt, titel och registreringsavgifter. Destination och leverans inkluderar hantering och avgifter för inrikes frakt och kan variera i vissa stater. Priser, specifikationer, tillval, funktioner och modeller kan ändras utan föregående meddelande.

** EPA:s uppskattade bränsleekonomi. Den faktiska körsträckan kan variera. För Crosstrek Hybrid, EPA-estimerad MPG-ekvivalent vid full batteriladdning. Den faktiska körsträckan kan variera.

‡1 dollar bidrar till att ge minst 10 måltider som säkras av Feeding America på uppdrag av lokala medlemsmatbanker.

***Begränsade garantier är beroende av ålder och körsträcka. Det som kommer först avslutar garantin.

^Nu fram till och med den 31 mars 2021 får du 0% APR-finansiering i 63 månader på alla nya 2021 års Ascent-, Impreza-, Legacy- och Outback-modeller. Ingen handpenning krävs. Månadsbetalning på 15,87 dollar per finansierade 1 000 dollar. Erbjudandet kan variera beroende på plats. Andra räntor och betalningsvillkor finns tillgängliga. Kan inte kombineras med någon annan kupong, direkt/mailerbjudande eller kampanjerbjudande om det inte är tillåtet enligt det erbjudandet. Finansiering endast för väl kvalificerade sökande. Kontraktslängden är begränsad. Beroende på kreditgodkännande, godkännande av fordonsförsäkring och fordonets tillgänglighet. Se deltagande återförsäljare för mer information. Måste ta emot leverans från återförsäljarens lager senast den 31 mars 2021.

Subaru har största respekt för miljön och är en stolt partner till Leave No Trace. Man var noga med att inte skada miljön när man tog det här fotot.

Subaru, SUBARU BOXER, BRZ, Forester, Impreza, Legacy, Outback, STI, Tribeca, WRX, XV Crosstrek, EyeSight och STARLINK är registrerade varumärken.

iPod och iPad är registrerade varumärken som tillhör Apple Inc.; Brembo är ett registrerat varumärke som tillhör Freni Brembo S.p.A.; Alcantara är ett registrerat varumärke som tillhör Alcantara S.p.A. och Alcantara tillverkas av Toray Group; Ultrasuede® är ett registrerat varumärke som tillhör Toray Industries, Inc; TORSEN är ett registrerat varumärke som tillhör JTEKT Corporation; BBS är ett registrerat varumärke som tillhör BBS Kraftfahrzeugtechnik AG; Bluetooth är ett registrerat varumärke som tillhör Bluetooth SIG, Inc; HomeLink® och HomeLink®-husikonen är registrerade varumärken som tillhör Gentex Corporation.; Aha och Harman Kardon är registrerade varumärken som tillhör Harman International Industries, Inc.; Android är ett varumärke som tillhör Google Inc.; HD Radio är ett registrerat varumärke som tillhör iBiquity Digital Corporation; Pandora är ett registrerat varumärke som tillhör Pandora Media, Inc.; SiriusXM och SiriusXM NavTraffic är registrerade varumärken som tillhör SiriusXM Satellite Radio, Inc.; iHeart är ett registrerat varumärke som tillhör Clear Channel.

VAR snäll och granska dessa viktiga upplysningar.
Subaru of America, Inc. förbehåller sig rätten att när som helst, utan förvarning eller förpliktelse, göra ändringar i informationen på denna webbplats, priser, incitamentsprogram, specifikationer, utrustning, färger, material, produktillustrationer och att ändra eller avveckla modeller. Alla priser är baserade på tillverkarens föreslagna detaljhandelspriser (””MSRP”) i amerikanska dollar (om inget annat anges) och är exklusive skatter, äganderättsavgifter, licenser, tillval och destinationsavgifter om de inte uttryckligen ingår. Återförsäljare är oberoende företag och kan fritt fastställa sina egna detaljhandelspriser. All information på denna webbplats är endast avsedd för den amerikanska marknaden.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *